Jesieniki – fotorelacja

Pierwsze wspólne wakacje – Jesieniki (CZ) 11-20.09.2009
Dystans : ponad 1500km autem
Trasa: Warszawa – Opole – Jesenik – Katowice – Warszawa

Dzień 1-Pierwsza tak długa podróż za nami: 450km, 8godz, 3 przerwy, 7l spalanie z AC. Mega mgła na górze a poza tym wypoczywamy.
Szymon był bardzo grzeczny, apartament super, będzie fajnie.

Dzień 2– Szymonowi się podoba, szaleje ze hoho. My no cóż – to jest inny wyjazd niż przywykliśmy, ale inny nie znaczy zły.
Dziś byliśmy w Sumperku i na krótkim leśnym spacerze. Tu na przełączy nadal mgliście.

Dzień 3 – Dziś wreszcie nie było mgły, udało się mam odbyć krotki spacer po górach. Po południu był pierwszy basen calą rodzina.
Szymon to mała ryba.

Dzień 4 – Postanowiliśmy, że to ten dzień będzie świętem Szymka. Dziś byliśmy w Ołomuńcu gdzie udło się nam kupić koło dla Szymona i słonia zabawkę,
miasta nie zwiedziliśmy bo basen był ważniejszy. Mała ryba znowu szalała.

Dzień 5 – Pogoda dziś wybrała, wiec poszliśmy na prawie 10km spacer do Vresovego źródła.
Po południu znaleźliśmy kolejny basen i dobrą knajpę którą jutro sprawdzimy.

Dzień 6 – Dziś wreszcie udało nam się zdobyć Pradeda, co prawda nie rowerowo, ale też z kolami.
Autem da się dojechać za drobną opłatą aż do Ovcarnej. Dalej tylko na piechotę lub rowerem (asfalt na sam Szczyt).
Na górze nieźle wiało a Syn po drodze był bardzo marudny. Powrót był już na śpiocha.
Po południu pluskaliśmy się w prywatnym basenie.

Dzień 7 – Dziś Szymon po raz pierwszy zszedł pod ziemie (Jaskinia na Pomezi) i… zasnął po chwili, spal potem i spal ze dwie godz spaceru we mgle (Rejviz).

Dzień 8 – No to sobie poszaleliśmy, najpierw był spacer po okolicznych górach, potem zakupy do PL w Sumperku, dalej basen a na końcu obiad, no a jeszcze trzeba się spakować …

Dzień 9 – No i przyszła pora na nasz powrót, tym razem się nam nigdzie nie śpieszyło, więc wyjechaliśmy dopiero o 10:30
Przejechanie 410km do domu trochę nam zajęło bo utknęliśmy w korkach (Sośnica i Częstochowa), na koniec wyjazdu zjedliśmy włoskie żarcie pod Piotrkowem.